Медзагадка

Дата публікації: 09.10.2026

Ключові слова: медична загадка, медзагадка, загадка

У пацієнтів з атопічним дерматитом, які отримують терапію упадацитинібом (інгібітор JAK), з’явилися множинні шкірні утворення.

Під час огляду виявлено численні бородавчасті папули та елементи контагіозного молюска на кінцівках і волосистій частині голови.

Подумайте, які стани можуть пояснювати таку клінічну картину, та оберіть відповідь нижче.


На платформі Accemedin багато цікавих заходів! Аби не пропустити їх, підписуйтесь на наші сторінки! Facebook. Telegram. Viber. Instagram.

Запитання до матеріалу

Максимальна кількість балів, яку Ви можете отримати:

Щоб дати відповіді на запитання до цього матеріалу та отримати бали,
будь ласка, зареєструйтеся або увійдіть як користувач.

Реєстрація
Ці дані знадобляться для входу та скидання паролю
Пароль має містити від 6 символів (літери або цифри)
Матеріали з розділу
Всесвітній день донора крові
Порнографія і лікар
Гострі іграшки
Заради життя — заради Перемоги
Гостра придатність
Травень – місяць обізнаності про ментальне ...
Історія ендоскопії